有天溜狗時, 看見街上有三名年青人(啫係死靚仔) 在拍照, 他們不停跳躍企圖補足在空中的那一剎. 三人玩得好不開心, 整條街都聽到他們的笑聲.

曾幾何時我也拍類似的無聊照呢. 有次和朋友去台灣, 在酒店房中不知誰說起要玩American Next Top Model; 那時我們剛看了一集是model們模仿不同的童話人物從高處跌下, 由攝影師捕捉他們在空中的姿態. 結果我們輪流從電視櫃一邊跳跳落床一邊擺pose, 另一個便負責拍照. 結果玩左成個鐘, 無聊到呢 (end up只係得一張成功, 因為個相機唔掂同埋我手震.....) 現在偶爾想起都會回心微笑.

那次旅行全程玩足三日又cmap足三日. 我們甚至連開一道酒店門也要扮霓虹姊妹花 (一人推開一邊懶有氣勢走晒貓步果隻呢), 癲到呢~ 那是我人生第一次覺得原來去旅行可以咁開心. (事後朋友分析說我們只是"做番自己" 自然開心, 我認同. )

做無聊事永遠都要是人陪你癲才開心. 能夠找到如此朋友,

我想, 這也算是幸福的一種吧.

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    同你去台灣嘅唔係你阿媽同阿姨咩?

    你地三個扮American Next Top Model或者霓虹姊妹花應該好精彩

  2. Anonymous says:

    係架~
    幸福
    真係可以好簡單~
    ^^


    邪留丸~

  3. F4 says:

    嘩. 你第一件事係去誠品比野我.
    我好感動呀.
    我想知第二件事有咩收穫?

  4. 陳娃 says:

    naruto : 頂你!!!!!!

    邪留丸 : 可以食布丁都係一種簡單的幸福.

    F4:你會唔會係錯誤文章處留錯言呢...
    第二件事.. ok la . 由於時間太緊迫 唔係特別好lol .. hohoho

  5. Anonymous says:

    同朋友旅行好少鬧交, 但同lover就好易出事!
    朱朋

Leave a Reply