久違了的無聊MSN CHAT ...

C: 奴婢參見娘娘..
W: 係娃貴妃, 唔係娘娘. 不分尊卑, 你邊一房架?
C: 奴婢知罪, 奴婢係新入職 唔識規矩 ..請娃妃娘娘恕罪
W: 哼, 你要知道奴婢可以服侍主子, 係好難得既福份, 你要好好珍惜
C: 奴婢受教. 呢支係司珍房既新出品
W: 手功相當精細, 有何特別之處
C: 呢支Dildo 用粉紅硬膠製造, 全身晶瑩剔透. 最難得係鋪滿燐粉
夜間活塞的時候會有一閃一閃的效果, 奪目生輝, 顧名[螢光粉紅]
W: 名改得好呀 !! 好 我升你做C掌珍, 以後好好辦事
C: 謝娃妃娘娘

無燃聊到呢.. 完全中燃晒毒.

2 Responses so far.

  1. naruto says:

    貴妃,我係糖蓮子,屬於新開嘅第五房。。。司棋房,上司同阮司珍,胡司設,譚司饍,鍾司制都不和,佢叫李司棋

  2. John To says:

    奴婢拜見娃貴妃, 我係劉四好, 我專長係說好話做好事存好心...仲有第四好係咩你知嫁啦!

    我係司吊房嘅, 專門陪各位妃子打馬吊...

    Bye~

Leave a Reply