(ok, 其實原定今篇係last一篇, 但收視率好似高左,決定拆開做兩篇拖多陣先)

(啲咁無線既手法... 唔知會唔會end up愈拖愈爛呢..............................)

第三日基本上沒有行程. 午飯過後, 我們要到阿姨屋企參觀. 點解要去佢屋企參觀呢?呢個都係行程?? 佢又唔係林明珠...... 邊個林明珠? 林百欣個女呀, 人地上海有間屋大到連電視台都要訪問佢. 佢淨係張食飯枱已經大過我間屋啦!!!(ok 我知離左題)

其實午飯時我們已經向老母多次反映想逛街. 畢竟在台灣幾天還有很多地方沒有去 (我連101都未去呀!!) 我想不透為何我要浪費三個小時車程去參觀她家呢? 但老母一向怕她這個大家姐, 她也只能叫我忍耐一下. 點忍? 我最後大著膽愈級上訴直接向阿姨提出去逛街 (真係好大膽), 但她只是笑笑口道 (見牙唔見眼果隻喎) :

"不會了, 不會花很多時間. 你一要過來哦~~~~ "(再甜笑)

唉..我認輸. 我又點會夠啲女人鬥.

最後一點出發五點才回到市區. (by the way 間屋係完全無野值得參觀) 終於有兩小時自由活動時間. 我即刻飛奔到誠品敦南店. 一早已經和F4 約好了, 我先在誠品某角落放低些事物, 待F4隔一星期到台灣時去誠品拿回 詳情. (承上篇Blog, 搵到人陪我癲真係好開心, 所以我無論如何都要死去誠品). 然後衝衝去了另一個must go景點 (邊到? 心照啦!) 然後又沖沖去吃晚飯.

吃過晚飯後, 兄嫂我三人再又機會去西門丁血拼三小時. 然後今天便愉快地結束了. 亦是我們整個行程, 唯一一晚可以愉快地結束. 唉.....

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    點解台灣行一張相都無嘅?

  2. Phil Chan says:

    More more more...Continue on Part 4.

    (Oh, I am just passing by from F4's blog)

  3. 陳娃 says:

    naruto 你唔係覺得我會擺相係到俾人睇下話..

    phil : 再拖都唔係辦法,下期完啦. 多謝支持

  4. Anonymous says:

    心照景點??(濕地公園?)以前tst都有間"邊度"唔知你出道未?
    朱朋

  5. 陳娃 says:

    邊度我有去過 .. 其實我年紀都唔細ga la ..

Leave a Reply