數週前在酒吧裡碰到V氏夫婦, 她介紹我給她的朋友時說
"He is a slut, he fuck half of the guy here"

首先要感謝v媽的讚賞, 但小弟不才, 確實受之有愧.
相比起我知道的, 小弟那些不過是小巫見大巫. 我想只是v媽誤會了.

昨天竟然又有一位朋友在msn問道:
"聽講你係人都上得架喎?"

OK!!OK!!! 我不知誰人背後生謠 胡亂作假 波譎雲詭
雖則清者自者, 但我想是時候要稍作澄清, 以正視聽.

假設將所有人用舊有會考拉curve評分作標準,
能稱得上一雙玉臂千人枕 半點朱唇萬人嘗的
必定是A grade, 即極小數. 我想我, 頂多, 也不過是B- 吧
(我知無B-, 但感覺係未至於C但又未去到B囉)

我明白的. 小弟無甚文化收養. 天文地埋 琴棋書畫 醫卜星相
詩詞歌庫 電影音樂 社會時事 人民經濟 健康通識.... 全部唔識.
唯獨那回事經驗比較多少少 再加上本身口沒遮攔無羞恥之心
平時閒話家常沒話題時, 往往便將閨房事擺上台講 .
久而久之, 才造成錯覺令大家對才有所誤會.

正如大家都誤會陳志雲是同志, 或者陳雅倫是媽媽生一樣
這只不過是一場淫賤的誤會呀 !! 總而言之,

I am not a slut! ok ??


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(麻煩各位大佬, 高抬貴手 手下留情, 俾俾面 俾俾面.... )

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Nothing wrong of being a sexually active and talk about that. If that means I am a slut, so be it. At least I have some action while others just watch!

  2. Ogake says:

    咁仲使唔使試你呀?

  3. naruto says:

    你見少左咁多人“啋”你,就知你其實真係slut 啦

  4. 陳娃 says:

    匿名 : wa, cant agree anymore !!
    i think i better change the title to i'm a slut !!!!

    ogake : 點呀, 想點試呀

    naruto : 得啦 夠啦 .

Leave a Reply