原想繼續寫台灣行, 但昨天發生了些事情, 只好暫時擱下.
今次應該是人生中我碰過的最傷腦的事情.
可惜就只有自己可以幫到自己.

事情昨天早上發生的, 原本想取消晚上去nike派對
受不了F4的多番遊說, 好吧. 在家西口西面事情不見得會好轉
更何況有免費酒飲. 不去好像對不起自己.

結果紅酒 撞啤酒 撞 n杯香檳,
醉到呢....多謝C人送回屋企.
回到家我只能坐在地上抱著馬桶嘔
老母在旁西住面叉住腰 鬧左句 "人出錢你出命?"
(大佬, 俾杯暖水黎飲下先再鬧啦...)
結果早上F4又說了同樣的話
F4, 我想你有資格做我老母, 好澄清我倆的緋聞

吐完上床, 忽然想起 <愈快樂愈墮落> 邱淑貞一句對白
"吐呀, 有什麼都吐出來, 吐得那麼利害還說沒有心事!"

--------------------------------------------------------

p.s, 都說自己大鄉里沒見過世面, 去到才想起有dress ~~code
這回事. 還好波鞋救了一命.

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    有事飲醉解決唔到問題架,細路

  2. Anonymous says:

    有事飲滴露都解決唔到問題架,細路
    (講笑)
    朱朋

  3. F4 says:

    1. 我邊有咁大影響力請得你郁呀.
    2. 我同你冇緋聞. 頂你.
    3. 我唔做你老母呀....

  4. John To says:

    娃貴妃, 你同F太后嘅往事都過去咗廿幾年啦, 何必重舊事重提呢? 歲月... 真係逝去無聲呀...

    from劉四好

  5. 陳娃 says:

    大叔, 朱朋
    有心.. 我會小心身子

    f4
    你一向都好有影響力

    四好
    機關算盡, 我而家先知邊個係最利害. 係個天呀.........

Leave a Reply