大哥與女友第二晚來台會合 (他們住酒店!! 佢地酒店有風筒!!). 我覺得可以拖多兩個人落水, 心裡好痛快. 就算死, 我都要有人陪我一齊死 !

目的地是鄰近淡水, 一個名為金山的地方裡的法鼓山.( 話說台灣有四大佛教派, 各佔一個山頭做基地. 法鼓山便是其一) 為何要上法鼓山呢? 有咩特色呢? 係咪有金執呢? 原來阿姨是那裡的信徒 (哦..明晒) .

一路山明水秀, 一行五人心情大好, 我也暫時放下怨氣. 我們瘋狂拍照. 我知道老母很開心, 因為我多年沒有試過三母子在香港以外地方拍照了. (我有交戲架, 唔好話我不孝呀)

之後去淡水漁人碼頭. 好悶!! 什麼都沒有. 大家以後有機會去台灣大概可跳過這地方. 離開淡水後便折返台北到士林. 士林夜市不外乎買買食食, 我兄嫂三人猶如餓鬼出籠癲左咁在夜市左串右插. 但問題來了 !

老母阿姨一直在旁飾演人肉集合點. 當我們三個分別去了三家店逛的時候, 她們就站在中央點方便大家集合. 唉, 我三位都是有良心有孝義的人, 她們這樣子我們shopping 又怎會暢快呢. 我於是向老母建議, 何不先早點回家就寢? 誰知老母雙眼放光:

"好提議, 我叫阿姨先回家我陪你們行!!"
"頂 !!!! ", 今次到我兩眼放光

結果, 我們還是提早收兵 恭送兩位娘娘回宮. 亦是是日高潮位. 車上 阿哥開始和阿嫂密謀要去按摩云云. 此時老母即緊張地說:

# 唔好!台灣夜晚好危險!! 台灣的士司機好黑, 佢地會打劫乘客!!! 你信我!
* 按摩店全都呃人的!! 總之你地番到酒店邊到都唔可以去 "
(阿姨chrous: 真的好危險~~, 真的好危險~~)

Repeat #*##*#.

我在旁不作聲, 反正我橫豎那裡都去不了. 我只是不禁想: 媽, 你當我們是30歲? 還是13歲??

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Is Part 4 coming soon??

  2. Fun says:

    阿姨chrous: 真的好危險~~, 真的好危險~~ > 我覺得呢個反而係高潮位喎,真係阿姨大過主人婆呀!!

    (笑-ing)

  3. 陳娃 says:

    naruto
    我阿哥好正常架.. (um..其實我都好正常)

    匿名
    呢個系列係開blog 以來最受歡迎 (自覺). 我打算寫到變成100 集台慶劇 :)

    fun
    哇 阿fun留言呀. 好開心 !!!!!!!
    我覺得個位係 "台灣的士司機好黑" .. 我當時心入面真係鬧左句痴燃線 ..

Leave a Reply