係, 我唔見電話.

單計2009年年度, 這一部是第二部. 但由08年11月1日到今天為止剛好一年計算的話 我總共遺失了三部電話.(我忽然間諗唔到電話既量詞係?個定係部呢?)

我並不是在炫耀. 我只是不明白. 每一次都如此不可思議.

第一次是勁貴既smartone vodaphone, 我只是用了四個月(分期仲未供完lol) 在巴士遺失了. 坐車時電話離奇的從褲口袋中滑出來. 我下車時才發現, 電話已經關機.

經過上次教訓 我買了一部勁cheap既sony ericson. 這次是我不好, 做gym 時放在跑步機上. 當我離開跑步機5分鐘後, 再回頭電話已經消失.

依然是勁cheap sony ericson今次更離奇. 看戲前在油麻地電影中心門外的花槽抽煙, 入場前才發現電話不見了. 回頭找已經不翼而飛. 但我明明手裡一直拿著電話... (雖然我試過在機場, 登機証從我手中溜出而我依然蒙然不知)

剛好電話公司合到期, 順便續約零機價換了一部同款sony ericson. 希望今次可以用耐少少. 唉...大家都提醒我小心點 (某些人則語帶雙關地說 "舊既唔去,新既唔黎~", 妖) 我會儘量小心. 但遺失的手法(?)層出不窮, 實在防不勝防. 唉唉唉..

最後, 我衷心祝願所有拿了我手機的人, 長命百歲, 身體健康!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 Responses so far.

  1. naruto says:

    都叫你戒煙啦,又要拎煙又要顧電話,咪就係分心囉!


    連點唔見都唔知,駛唔駛好似我咁針多兩針呀?

  2. Ogake says:

    換機啦,可能呢兩個品牌都唔利你呀~~

  3. 陳娃 says:

    naruto : 關咩事wo.....如果針兩針會好 我又唔mind 呀

    ogake 結果我都係出番sony.因為零機價....

  4. Phil Chan says:

    Pickpocket stole my phone in a bus. I only walked 3 steps from upper deck to lower deck and discovered my phone is not in my pocket. The whole time, I was still listening to the music via bluetooth. The moment the bluetooth disconnected and no music on, I took the 3 steps back up and the phone was off and gone!!!

  5. Anonymous says:

    試下加條大大條既電話繩, 可能冇咁易唔見架!
    朱朋

Leave a Reply