我和兩位同事的生日都比較接近, 自入職以來我們和另一位同事都會在11月中補/預慶祝生日. 昨天去了登龍街火鍋本色打爐邊. (話說舊年去了春秋火鍋之後. 春秋便倒閉了! 希望火鍋本色可以大步纜過) 價錢貴了一點 但味道不錯, 可以再去. 不過這不是重點

席間三女一男(你話四女都得既, 豪俾你). 酒過三巡後開始喪談閨房事. 先講講這四人組合 : 一位是劈酒女從良剛生了小孩的少婦 , 一位二十出頭青春可人pure les, 一位是步入中年的gay, 一位是做人二奶的. (大家可以想像點解我地咁投契) 如此身世自然各有各精采, 起初還是細細聲講, 慢慢便大大聲講賤賤聲笑, 完全無視旁人目光.

到後來連其他朋友的房事也擺上抬; 什麼前門送男友後門接情夫/ 交了外藉男友, 整個星期頼在床上將黑色床單染成白色等等等等.. 笑到碌地. 旁邊那枱人一個個默不作聲又面紅耳熱 ...難到打爐邊太燥熱??

後來兩位女生開始投訴 "幾個月無得搞", "完唔到", "求其搞", "頼皮/虧虧地" 呀,性生活不美滿. 於是四人互相獻計, 制服玩具, 綁手蒙眼. 說著說著, 有人竟然提議去sex top shop參觀下. well .. 最後"當然"由我帶隊去總統商場, 然後逐個玩具解釋用途.最後兩位女士一人拿著一個vibrator 歡天喜地回家去.

果真家家有本難唸的經.

Leave a Reply