看戲是很主觀的一件事,人家說很戲一點也不Tim burton,Johnny depp唔夠癲唔夠放,無所謂啦。

故事乏善可陳我也忘記了原著是怎麼樣,反正就是alice in the wonderland (仲之點睇都唔會係Not Wizar of Oz ! 有條茂利睇到中場仲問點解steel man仲未出 @_@ )

起首一聽到那一腔英國口音已經喜歡。再加上紅女王的仆街白女王unexpected 的西 ( Anne Hathaway 真係充滿surprise ) 整套戲看得很開心。

很喜歡故事中說每朝早都會想6 impossible的事情, 然後相信一定會成真, 好我決定明朝起都照做

1.   我會中六合彩3千萬頭獎 (我唔貪心, 3000萬夠使啦!)
2.   有人會送一楝百德新街的舊樓給我 (係一楝not 一個單位!!)
3.   大家都身體健康然後一齊60 歲用晒啲錢, 含笑而死
4.   每一個人都可以看開一點
5.   我可以係現實世界中擁有以下其中一樣能力 , 用遮可以出萬解 / 有隻萬花筒寫輪眼/ 變ice man  / 似櫻塚護可以用煙就隨時畫到結界/ 藏馬既植物武器化都ok
6.   我喜歡的人都能夠開心. 永遠沒有憂 沒有哀 沒有愁.

World Peace ~


6 Responses so far.

  1. naruto says:

    呢套我期待架,等緊人同我睇呀。。。

    竟然想要寫輪眼,我要叮噹八寶袋

  2. White Queen 真係非常西,我今日響公司扮左一日.

  3. F4 says:

    用遮可以出萬解 / 有隻萬花筒寫輪眼/ 變ice man / 似櫻塚護可以用煙就隨時畫到結界/ 藏馬既植物武器化都ok


    點解我一d都唔知你寫乜...

  4. C人 says:

    嘩 V 媽有睇植木的法則? 好嘢喎

  5. 陳娃 says:

    naruto
    你搵阿ogake 睇lol

    v媽
    what a surprise !! 我想話我地係由睇完果一刻起 係戲院已經開始扮!!

    植木的法則!! 未聽過. 真係要睇下先

    f4
    順序係
    bleach, naruto, x-men, 東京巴比倫/x , 幽遊白書

Leave a Reply