講起算命占卜星相早前同老母有以下對話 

: 奇怪你阿哥忽然間問起幾點出世古古怪怪。
W: 哦~唔奇呀紫微斗數鐵版神算三世書就算起星盤通通都要出世時間啦。
: 算命呀等我仲以為佢地想夾八字結婚。
W: 發夢無咁早…. 咁你有無話佢聽呀?
: 你阿哥就朝早x 你就下午x 點。
W: !!!! 點解你會知架我之前問你你明明話唔記得架喎。
: 我係你老母!  我生你出黎點會唔記得!!??
W: 唔係喎前幾年我想起星盘又想睇八字問左你幾次你一時又話好似係上午一時又話好似係下午 ..........
: 痴線! 無可能!! 我有乜理由唔記得!!?? 我係你老母,我生你出黎點會唔記得....... #$%^#$%^#$%^$#%^  (x 1億次)
W: 係係係我記錯。

老母分明就係唔想我算命,之前扮唔記得証據是五分鐘後

你呀!! 唔好去算命呀無益架.! 折福架! 幫人算果啲都係折福架!! 當年你個親戚A 就係成日同啲三姑六婆走去乜都算, 你睇佢家下搞成咁….
W:………………………

隔數天

W: 老母,你講多次我係幾點出世?? 
老: 隔左咁多年我鬼記得咩... 上午掛
W: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

老母, 你好野!!! 

4 Responses so far.

  1. 阿ta says:

    同我阿媽一樣呀!!不過佢係唔想講我知而扮唔記得!

  2. 我係中午出生﹐仲係星期六。因為有馬跑。

  3. naruto says:

    你阿媽都係錫你啫

    你問下佢佢嘅出生時間,睇下佢會點答

  4. 陳娃 says:

    阿ta
    haha .. 其實我老母都係扮唔記得.. 我都有聽過睇得算命多唔係幾好

    best actor
    你.........係馬場出世?

    naruto
    e .. 好主意wo .. 幫佢起星盤都好wo

Leave a Reply