千萬千萬不能相信照片。

話說被人誘退之後,為了提高見工的成功率,這兩天都一直修改resume。想盡善盡美但又慳錢, 於是誠邀Naruto操刀為我拍照作放在resume裡。

鬼斧神工是,一部相機 (聞說係貴野)  隨便在皇室保找了一幅白牆,前後只用了10分鐘,加上唔知做左幾耐的後期製作,Naurto先生已經可以化腐朽為神奇。

到底有神奇? 你一定認到相中人是我,但照片比真人好看10倍。

又或許從林生今天在msn每一個鐘就爆一次的激動反應,大概可知多少"

"都話左所有相片都係唔可信!"

"假架! 同海洋公園入面的熊貓一樣,假架 !!"

"原來人一生真係可以靚一次"

"一個爆光就可以改變人既一生"

"睇住張相以為係邊個韓國明星"

"我望住張相再望真人,我覺得有被欺騙的感覺"

"睇睇下似一個肥啲既少爺占"

"真係靚過真人好多"

..................

多謝晒.. 我知道我真人一啲都唔靚 !!ok !!!

anyway.. 謝謝naruto !!!

7 Responses so far.

  1. Tee says:

    ha!! 唔係 '相中人為張孝全. 我真人絕對更靚仔'的嗎?
    原來都是欺騙讀者的文人。

  2. Leo says:

    報返奶雜誌一箭之仇?

  3. naruto says:

    林生有咁嘅反應我好開心喎

  4. 陳娃 says:

    tee
    呢位朋友咁細心既....

    leo
    嘩 好耐無見你!!!!!! 出山la ?

    naruto
    真係多謝你la .. 連facebook 張profile picture 都被朋友喪讚 ..

  5. F4 says:

    你唔係諗住放張低頭相去見工吧?

  6. Anonymous says:

    真的假不了, 假的真不了!

  7. 陳娃 says:

    F4
    低頭相唔係..另外仲影左好多張. MSN果張係最爆..

    匿名
    好野!!!

Leave a Reply