Kiehls 剃鬚膏 :  一直剃鬚有敏感. 經人介紹試用後情況有改善. 當然時常更換刀片也很重要.

不知名 after shave: 不知是什麼牌子.在city super 看見寫著organic 便買來試試. 剛好用完. 有沒有人有好推介?




Aquamoist的洗面, 試用一次後發覺潔淨效果良好, 價錢相直所以keep住用.

Elemis 的爽膚水是某位一面之緣的朋友推介的, 據聞完全不含酒精,  初用時效果頗顯著. 暗倉印去得很快(其實關唔關事??) 皮膚變得細緻(一點!) 價錢似乎稍貴 但已經用了超過半年, 除開來價錢非常可以接受.

Vinchy serum : 唔怕老實講, 以80 元換購的. 效果不明!! 見用後無爛面, 所以一直使用. 本人屬T字位超油, 兩邊超乾的. 有什麼好推介?

Clinque 的moisture surge : 一直當cream 擦. 但關小姐說沒有cream的效果!! 頂 又要買



Malin + Gotez eye cream 日頭用: 價錢平嘛. 反正買來都不搽 當然買平一點..(唔知咩理論..)

Guinot eye gel夜晚用 : 偷回來的. 感覺是. 用完一天對眼望落似精神啲. 一唔用對眼即刻超殘 !!! 好驚 !!!

















Ego 的deodirent : sasa sales 的推薦. 喜歡他的味道, 而且真能止汗(有別於曼xxx) sasa長期無貨.

左至右 Hugo boss, Bvlgari, Parda 香水, 名字不詳. 全都是朋友送贈的. Hugo Boss比較爽甜(?) Bvlgari 是內歛一點 Parada 最姣. 三隻都喜歡.














Crabtree hand cream : 本來用開L'occitane 的薰衣草hand cream, 後來同事有平(我呢啲窮人只係買平野架咋) 買了一支試用, 幾潤. 之前有工番時每朝打完卡後擦hand cream 乃指定動作

Malin + Goetz : 同事要買夠唔知幾多錢 做會員定唔知做乜, 於是幫手買了一支最平的lip moisturizer. 又幾ok 喎.


(左起)

Kiehls 磨沙Origin 深層潔淨, skin-calming face mask . 支skin-calming face mask 我覺得我係俾sales 姐姐呃左lol . 佢話可以當水份mask .. 但我又唔覺好補水..不過最近用多了handi bio (借人用) 同CO2 mask , 三支最近都無用




唔計mask, 再加梳頭 . 本人稱之為全妝.  而一星期入面會用上全妝(which is suppose to be the basic step of everyday)   只有星期六(或心情好的時候) :) .

因為平日通常都趕唔切起身...星期日又太懶..

話說機會留給有準備的人 ..

um.. 我應是那種長年沒機會的 :p

7 Responses so far.

  1. F4 says:

    什麼是"某位一面之緣的朋友"?

  2. naruto says:

    你呢度無美肌達人睇呢!

  3. DING! Your skin care equipments are triple of mine!! And I can just use body lotion stolen from the hotels by my beautiful husband.

  4. Anonymous says:

    似乎 Kiehl's 同埋 Malin & Goetz 真係幾得後生仔歡心!

    1) 請每天進行double cleansing

    2) 等你用完Elemis那支toner後,換一支補濕功能高 d 0既水狀lotion (e.g. saty's, Guerlain aqua line or 我執一支比你)

    3) 夏日將至,男仔唔鍾意黏黏的cream,可以用支清爽 d 0既乳液 (ok 我執埋比你)

    4) 等你有咗支乳液之後,個serum可以留返夜晚用,反正你 d 咁0既後生仔一日到黑跑來跑去,係咁出汗,朝早搽serum一係浪費,一係幫你谷瘡。

    5) mask: 嗯...你似比人呃多d,anyway 有 handybio同埋林生屋企一堆mask,應該無乜題,可以等到入秋再入貨,plus 反正你都係懶底,有心情先會黎個全餐,mask可以暫時唔洗比意見你。

    ms.kwan

  5. 陳娃 says:

    f4
    是但la . haha

    naruto
    有!

    vi
    你天生麗質, 唔使用架啦

    kwan小姐
    謝謝 !!

  6. casper says:

    咁遲先睇到你篇卜, 一早睇到就可以comment下!!

    首先暗蒼加敏感皮膚既我, 每次轉skin care都好頭痛, 好多牌子都用過, 好多皮膚醫生都睇過, 每期出糧大部錢都係用黎睇醫生, 不過而家可以叫做做返個正常人, 下面係我小小既心得同你分享下:

    1. 大部分男仔都係好懶, 又要靚又好方便, 可以的話搽得越少越好! 其實你只係普通護理, 三個step就夠, 洗面, toner同面霜就夠!
    2. 至於眼方面, 醫生話如果你三十歲前都可以唔駛搽, 不過過左三十就要好好咁護理下! 如先前所說, 我係一個好懶既人, 眼我都係搽一支有走珠既eye gel, 碌兩下就搽左!
    3. Skin care唔好只係聽人講好唔好用, 好多你唔親身試過你皮膚接唔接受到, 不過有樣野醫生話一定要做, 防曬係好重要, 就算你長時間於室內工作都要搽, 因為可以防止方皮膚老化, 同埋皮膚睇落冇咁黃!
    4. 當然清潔都係好重要, 可以既就一星期做一次深層清潔mask, 左唔係就去搵人做下facial, 黎方面就唔可以懶!!
    5. hand cream係要成日搽, 醫生話你洗10次手就要搽10次hand cream, 所以我都唔會買咁貴黎搽, 是但係sasa或萬寧買支Vaseline, 十幾蚊有排搽!!

    我而家就用緊Lab Series, so far用來用去都係佢最夾我, 有興趣可以try下!!

  7. 陳娃 says:

    casper
    哇, 你個留言仲長過我個BLOG..

    我都試過唔少.. 家下呢SET 算OK.
    眼呢. 三十歲先保養就太遲LA

Leave a Reply