其實有好多野想買..  假設今期6000萬頭獎 我一注獨中.:

1. 首先必先要將15% 損予慈善機構。我不善心,但所謂意外之財都屬偏財,點都要行善積德,否則會飛來橫禍。對象包括老母有參與的台灣慈濟、無國界醫生、宣明會、樂施會及紅十字會。

2. 一定要買柏景臺!! 多年來夢想。我其實不知間隔質素如何,只是因為鄰近銅鑼灣又近地鐵站從小我便喜歡。ANYWAY 看老母意思,反正最後都是她住的。

3. 搬到百德新街租舊樓住。自從小學6 年級上過同學於百德新街的家,從此念念不忘。買不起也要租。

4. 登登登.. 珠城彩虹邨計劃!!!  一口氣買晒珠城同一樓層A1-A10單位,然後低價出租予朋友。不過一定要中了6000萬再遇樓價低位才有機會達成。

5.  環遊世界 ? 視乎伴侶而已。一個人去太沒意思,他有時間的話,我是真的想到歐洲美國南美走一轉。

6. 我要買一隻柴犬 ! (OK 其實唔使中六合彩都做到)

7. 開一間酒吧。

8. 相信未做齊以上各點,6000萬已經洗晒。繼續打工同堅持打工,不過可以選擇一份自己喜歡但工資不高的工作。

9. 假若未洗晒,請朋友一齊去日本瘋狂SHOPPING ! 總之一蚊都唔可以淨。

um.. 差不多啦..

久違了的crossover, 且看 naruto & ogake 呢對日本組合如何

11 Responses so far.

  1. naruto says:

    一蚊都唔剩,但係買十一層樓,一間酒吧。。。我又真係無諗過可以咁用喎

  2. 陳娃 says:

    為左令自己堅持繼續打工.. 使晒會好啲. haha

    同埋最緊要低調 .. 好怕因財失義

  3. Gary Lam says:

    我想問... 洗哂啲錢...
    咁點交管理呢???
    未必每一項都為到本架喎~

  4. 陳娃 says:

    呢啲野 .. 中左先再算啦 hawa ..
    琴日又唔中..

  5. casper says:

    搬到百德新街? 咁咪同我做鄰居?? 等你啊!!

  6. 陳娃 says:

    ee..其實 .. 我係住係百德新街附近架wo...

  7. Fun says:

    舉腳支持珠城彩虹邨計劃!

    謝~

  8. Anonymous says:

    你同O先生都咁想去歐洲
    如果中咗你哋嗎可以一齊去囉~
    XD


    邪留丸~

  9. 陳娃 says:

    fun. 邪留丸

    好不幸(?) 我唔中 .

  10. casper says:

    住係百德新街附近??
    點解我未見過你既??

  11. 陳娃 says:

    可能見過你認唔到呢..

Leave a Reply