話說舊公司有一位中年男同事,格子裇衫黑色少吊腳配白襪,一張四方臉一望就知是不是本地人。午飯時永遠夾一份報紙在腋下,獨自出外用饍,典型麻甩佬。他坐在我位子旁邊,由入職到辭職, 整整一個月,我們從來沒有對話,連一說早晨也沒有。

我只知道他叫Nico。

第一天上班,知道他的名字後(係「知道」,請記住我們有始至終沒有對話),全身毛管洞。天呀 !! 為什麼一個麻甩佬會叫nico而唔係陳生?? 我心目中的Nico 應該是青春可人朝氣勃勃的 .............

雖則再青春可人的nico 也會有老去的一天,雖則名字不應作任何年齡種矮分類。但,但我真係接受唔到。我有嘗試幻想他改一個什麼名字會較適合,結果看到他的樣我只能夠諗到老陳!  Nico? please no,真係好難受。

正如茶水阿姐應該叫蓮姐,最多叫linda姐。如果有一天你的清潔阿姐說 "我叫Samantha ! "

你話係咪好難接受先 ?

6 Responses so far.

  1. casper says:

    死啦, 我老左會唔會俾d八十後話我懶可愛架?? casper....

  2. casper says:

    唔係, 係九十後先岩!! 哈哈

  3. naruto says:

    格子裇衫黑色少吊腳配白襪。。。可以好型架喎;唔係本地人,係咩野人?

    to:樓上
    放心啦,邊有人覺你可愛吖!呵呵

  4. 爛 铜 says:

    可能佢都係咁樣睇你,陳生真係好難受!!!!!!

  5. 陳娃 says:

    casper
    唔會.. 家下啲90後都唔知咩係casper

    naruto
    你唔好係我個地頭都賤人呀

    爛銅
    我知大家一定唔係咁睇你.. 爛銅呢個名真係好fit 你.

  6. casper says:

    大叔, 係自己個卜又唔見你賤我, 係0係人地個卜就不停咁賤我, 想點先???

Leave a Reply