親戚A病倒時,我是有點幸災樂禍的。

從小到到大對她已沒什麼好感。一個八婆,總是挑撥離間、不擇手段、唔熟唔食,更何況今次有計劃地向老母借錢,我實在無法原諒,當然老母不是這樣想。

有天飲茶說起探病,我說 "我絕對不會去探望她,這種人不值得!"
誰知大哥老母異口同聲說 "不可以! 人家不對是人家的事,我們要做好自己本份!"

那一剎我呆了。

老母這樣說也罷了,想不到連一向對家人很是冷淡的大哥也這樣。那一刻我被併棄在外化成外人。

但我不否認我是愈來愈鐵石心腸。是從日本讀書開始吧?

真的,良心還是要講,但對其他人也就不必了。連自己生活都成問題時實在顧不了那麼多。人家對我狠,我也對人狠,從來沒有人會為自己的不幸負責。

只有自己。


9 Responses so far.

  1. naruto says:

    可能都是一場戲咋?(我比你更冷呀)

  2. 有一些愛﹐可以好自私可以好盲目可以好不講理。
    是不是有比沒有好﹐就難說得很了。

  3. casper says:

    你出心就得, 唔代表一定出金!!

  4. Anonymous says:

    佢對你哋唔好,
    但唔代表佢會對屋企人差啫...
    換過角度嚟睇,
    你都會對屋企人好架~

    係你同A親戚無"緣"
    算喇...


    邪留丸~

  5. C人 says:

    記住, 人有好多面嘅, 冇絕對好同壞

    你親戚A的老公愛他的老婆, 但他不是愛你呀

    你同樣愛你的家人, 假如有人想害你屋企人, 你當然要保護他們

    要做到 大愛, 有時唔係我哋D 凡人做到嘅

    總之, 冇害人之心就好

  6. C人 says:
    This comment has been removed by the author.
  7. 陳娃 says:

    次次親戚都高收視..

    naruto
    唔會. 不過係應該冷靜啲睇

    best actor
    um...

    casper
    放心 唔會出金

    f4
    嘩, 你好耐無thumb up 我la .. haha

    邪留丸
    竟然係無緣!! 我要諗諗先

    c人
    一時諗歪左. 你啱. 大愛真係唔人人做到. 謝謝

  8. Anonymous says:

    "緣"呢樣嘢有好多種
    有時日日對住都唔代表
    可以做到好好嘅朋友架~
    自己諗諗去喇~聰明人
    ^^


    邪留丸~

Leave a Reply