昨天的伸延閱讀。

女友人生活作息不定時、揀飲擇食、從不運動、身型肥滿、毫無SEX APPEAL。皮膚差又不好好打理,需要用大量化妝品遮蓋。儘管衣著入時表面得體,遮到的都遮得好,武裝之下郤是千瘡百孔。

她一心只想找個男人會喜歡這樣的自己...結果當然找不到 (不過好命起上黎, 真係阿豬阿狗都嫁得出!!)

好一個 "連自己都不愛惜自己,怎會有人愛" 的經典例子。

大家針對這類案件,通常都訕笑怒罵,直叱抵死。再後補上一句: " 我好愛惜自己,為何無人愛我"

Well.."愛惜自己"  不單是儀容外表,是多方面的。

百般遷就將所有責任帶上身,打掃洗衫、加飯添酒、為奴為婢、接送番工番廠番寫字樓...etc  選擇愛人犠牲自己........ 但一般都不會有回報。 coz they just take all these for fucking granted。等到一天全都縱壞了,你大吵大鬧想矯枉過正,人家只會給你面色然後說是你的錯。

你不愛自己還有誰愛你? 除了咬緊牙關或講分手之外,只有等奇蹟。

你睇我同我老母就係人辦,我一定無講錯!!!!!  我做唔到,我都想你好 !!!!!

就是這樣,凡事留底線,愛惜自己最為重要。

5 Responses so far.

  1. 自戀自卑自虐都應少一些﹐每天自愛多一些。

  2. 又關你媽媽事...?
    不過你都講得好啱~
    ^^

  3. naruto says:

    儍啦!肥嘅唔會覺自己肥,自己唔知皮膚差...佢仲以為自己有market,先會怨啦

  4. 陳娃 says:

    best actor
    對.. 自愛及自信一點

    邪留丸
    我同我老母 好難三言兩語講得清 哈哈

    naruto
    唔係架.. 點會唔知呢.. 扮唔知only

Leave a Reply