啫係咁,

看到人家facebook 用半祼照做profile 相,首先感謝他們慷慨解囊讓我在沉悶的辦公室裡消暑解悶。我同意有得晒命的時候應該盡情晒。喂,如花美眷終敵不過似水流年,青春不賣也會過,身堪晒時直須晒。慘得過我想晒但無本錢。

不過咁,晒咁盡,說得俗一點就是給人家"睇蝕晒"。好身材跟美貌一樣,看得多也會習慣。再者﹐第一次埋身肉博前真的很興奮,但肉博後十居其九都大跌眼鏡,當中反差之大,令人一世難忘。下次再有同類型貨色,不禁起疑,"會唔會又係金玉其外,淨係得個身先?? "。

必殺技不應隨便出,使出了,那代表你必須要有更利害的後著。

所以呢,我這挺樣又無身又無,沒後著的,就只能夠平時裝扮得烏烏wer wer,偶爾一次執正一點才能令人眼前一亮。又或者勤奮做野,博人讚句 "呢位好做得既朋友,望真啲都幾順眼喎" 。

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    係咪好似近期香港特首及政府官員咁?!

  2. naruto says:

    我見過有D放半祼照做profile 相,但嚇到笑出嚟又點計?

Leave a Reply