今天在面書看到這電影的trailer,好想看呀




從來這種群戲的愛情故事最好看,從小時候的等愛的女人,到20/30/40,到sex and the city 這類型的電影從無間斷。今次六位主角都是日本當紅的演技派女星,即使是老掉大牙的故事,相信應該又可感動一番。

你知啦,我們這些少女入場都不過為代入角色,自傷自憐自憫一番,企望看到自己的分身能有好下場,今次有六個主角,點都有一個中掛 ??

不過最喜歡的還是以前的風塵三俠,難得的講三個麻甩佬的愛情故事。

唔知幾時會有香港版的queer as folk 呢。

8 Responses so far.

  1. naruto says:

    我抽緊呀,會唔會中呢?

    好強卡屎,我愛廣未涼子

  2. Low b says:

    Hi 我只係路過, 但我用咗幾個鐘睇咗你今年嘅blog。想同你講...加油呀! 我會keep住睇你個blog架,Hope that you can keep one blog one day ar...

  3. F4 says:

    好好睇咁喎.
    竹內結子好美.

  4. 陳娃 says:

    naruto
    我覺得深田恭子個角色好似吸引啲.

    low b
    謝謝你呀 ! ^___^

    f4
    預左同你一齊睇呀 !! 聽講呢個電影係shieldo 廣告既延續版, 唔知係咪真既呢.

  5. Fun says:

    小時候的等愛的女人....................

  6. naruto says:

    蒼井優、廣末涼子、竹內結子、田中麗奈、仲間由紀惠及鈴木京香????????????????????????????????????????????

    邊度嚟個深田恭子?

  7. naruto says:
    This comment has been removed by the author.
  8. 陳娃 says:

    得啦!!! 我知我打錯.. 我係想寫田中麗奈 !!!!

Leave a Reply