撞你個鬼,我不過用了些去旅行拍到的照片,作面書的大頭相,立時劣評如潮:

「娃,你係咪無訓過覺?」
「娃,你係咪大左肚?」   
「娃,有無將好啲既相?」
「娃,有個眼珠有啲怪!」
「經痛? 定隊完草」

連換了三張相,結果得來友台F4以下的評語:
「娃,其實不用刻意換相啦.... 如果找不到更好的話....」

做咩啫!!!!!!

FINE !!!! 我知我又肥又矮又老又皺皮,(搞到我今日放工急急腳去睇中醫,寫完BLOG仲要做番個MASK 先),(by the way,中醫一把脈就話「你好似好耐無訓過覺!」)  但其實大家無須咁老實。

ANYWAY,有見及此,今次旅行便明名為「老殘遊記」 。

想睇相呀? 聽日先 :p



7 Responses so far.

  1. Low b says:

    訓下啦!! 我最近都殘左好多,真係要keep keep....
    Anyway 期待你D老殘遊記相!!!

  2. Anonymous says:

    過咗三十, 唔瞓唔得!

  3. naruto says:

    點解無寫有人話你似便秘嘅,老殘

  4. Phil Chan says:

    After reading this entry, I went to your facebook and compared your photos from Conway's b/d party to your recent ones.

    It is true. Go and see a Chinese herbalist and continue to do so for a month! ;)

  5. 陳娃 says:

    Low B
    謝!

    匿名
    我有訓架........

    naruto
    因為果句係你留.. 我特登唔寫既 :p

    phil
    有冇咁嚴重??? anyway 我琴日去左睇..希望ok la

  6. Just saw your SH photos from Gary's album, I now know why you don't have a nice one to post. Just post a scenery one suen ba la....

  7. 陳娃 says:

    v ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply