秋風起,開始肥。

又是時候進入減肥季節,(係,我知一般人係夏天前開始減,但我唔係一般人,ok? ) 今年搞搞新意思,相約舊同事每個星期一到馬場跑步,今天是第一天。

我只是跑了外圍大圈 四圈而已,我隻腳,好似,斷左咁.......

不過很久沒有在戶外運動,感覺真的精神爽利。聞說戶外空氣含氧較室內高,在戶外運動身陳代謝會快一點,換句話說,會瘦得快啲 !!!

今日同朋友邊跑邊聊天 (好彩仲夠氣) 感覺沒那麼辛苦,有跑mate果然不同。

anyway ,暫定一星期跑三日馬.. 場,現在星期一有跑mate,要快啲搵多一兩個先。

6 Responses so far.

  1. naruto says:

    你個鄰居咪跑馬場囉

  2. karvitz says:

    提示: 星期三跑快活谷夜馬 ... 馬場內圈係唔開放的。

  3. Artman says:

    練跑梗係要預埋我啦!

  4. 陳娃 says:

    naruto .. 佢好忙架

    karvitz
    嘩..咁啫係要轉場一天

    artman
    係米先 !搵日放工一齊跑哩..

  5. Artman says:

    好呀, 基本上除了逢星期四晚外, 其他日子都得.

  6. 陳娃 says:

    artman :add左你facebook XD

Leave a Reply