講開日本人的作狀真欲罷不能。

我在日本人學校唸了兩年書,話說有一次大家分組做勞作 (holy shit 我完全唔明佢地個課程點解可以咁初中) 大家合作用紙做一盞燈然後輪流present。present 的情景可以極表現到日本人是如何的作狀。

事情是,每一組由preset 開始到結束為止,其他組別的學生,不論是在銼指甲,補妝,gossiping,玩電話也好,都會持續地發出 "哇,好得意呀" 、"好靚呀"、"好利害呀~" 之聲,此起彼落。每論那一組在present,其他人都會自動俾反應。

我冷眼望著旁邊那位超濃妝美女,一邊搽mascara 口中還要繼續 "かわいい、かわいいね” 高八度的讚嘆不停,我不禁想 " 使唔使呀? "

在她們來說,這叫應有的禮貌,在心直口快七情上面(好似用錯四字詞) 的我來說

好假囉。

6 Responses so far.

  1. naruto says:

    所以我成日都讚你格

  2. Tat says:

    你講到好似日劇的場景咁?

    七情上面形容番當時你班同學仔會貼切好多。

  3. 瘋膏 says:

    日本人學校? 你同日人一齊讀書? 佢哋係咁架啦, 假到死。

  4. 陳娃 says:

    NARUTO
    我知你唔係假既 HOHOHOH

    TA
    哇好耐無見. 別來無恙 ??

    瘋GO
    係呀..一齊讀書.. 都唔知話佢假定係太有規矩好.

  5. Tat says:

    後補少少,我知你想講乜,你想話自己喜怒形於色。

  6. Declan says:

    當我睇《告白》時,腦海即時諗起你依篇 blog。後生(架)仔,駛唔駛咁假呢

Leave a Reply