早兩天在facebook看到有人說sailor moon ,令我想起C人的推介pretty cure。

你以為現在的少女卡通還像以前拿支魔法棒出來,唸兩句擺個pose 就完事嗎?

no,大錯特錯。

基於少女卡通的市場如beauty product 難做,必需開發男性市場增加收入,當中首選消費力更高的宅男,因此卡通路向便索性融會兩種元素:

以初中少女為主角,服務華麗兼有大量不同款式一武器,從而衍生各種玩具主打小學生層的女孩。另一方,劇情節奏更明快而且加入打鬥元素,吸引宅男追看,然後推出首辦,poster,玩具之類。

簡單而言,就是將美少女戰士和龍珠合體,結果是,好好好啱睇gay 佬睇lol !!!!! 



 普通一段打,都好癲




c人話似gundam,我覺得似星矢。總之好浮誇啦。一個series 有17 條女,逐隻首辦買都攞你命。



2 Responses so far.

  1. 實在太跨了,睇完我忍唔住笑左
    都係死o靚妹比較好

  2. 陳娃 says:

    唔係呀.. 呢個真係好好睇架 .

    有n 咁多個series 啲野又唔重覆

Leave a Reply