與友人閒談,他說友台台主的作狀性格,在台灣應該有很好的發展,感情上。

NO, NO, NO, 以其作狀,他最適合在作狀之國- 日本生活。

整個日本文化都以經達到究極級作狀。那些浮誇的包裝八重人型和服,種種禮儀形式(你看禮儀司便知道),又迂迴又扮有禮貌的說話方式,所有事情都作狀到不能。人們都在一個setting下生活。

那天老母在家看NHK (係呀,佢好巴閉架,屋企永遠唔睇無線係睇NHK架) ,一個半小時的節目就只介紹日本函館的幾條斜坡。

函館的確有歷史價值,風景怡人,但那幾條柏油路斜坡構造既沒有特色,附近景色又不見有何別緻,但他用了幾個soft lens,加上鋼琴音樂,再加幾o架婆we wa 鬼叫不停地 " きれいですね~(好靚呀~) ” 就搞到成件事好燃值得欣賞咁。有幾靚啫,

作燃狀 !

6 Responses so far.

  1. unknown says:

    如果有like,我會即刻like左依篇~~
    有時睇日本節目,佢地個表情反應作狀呢,好似世界未日噤.......

  2. unknown says:
    This comment has been removed by the author.
  3. naruto says:

    此文章已被作者刪除。

  4. 陳娃 says:

    多謝馬生 !

    naruto
    你刪除左啲乜呢 ?

  5. F4 says:

    我想識你個作狀朋友, 我都有個朋友好作狀的. 唔知佢地會唔會一山還有一山高呢?

  6. naruto says:

    我扮人刪除野囉,係咪好叻呢?

Leave a Reply