我打算將五日四夜的行程break 開十篇來寫,因此,遊記的第一篇,上海仍然未出現。(呵呵呵~)

(請看官自行配上24音樂)
4:30  中秋夜公司早收,從尖咀出發!


5:30  到左 (但830機喎!) check in 時已經問了漂亮的櫃台小姐今天程況,而她亦爽快回答 " 哦~飛機一早到左香港出發應該唔會delay,但到步就好難講"  多謝~

5:45  hea! 由terminal 1 行到 terminal 2 吃飯,中途轉了十次lift。然後過海關,買水煙,掃vodka ,煲煙,all 屎,買書 ..eeee 


機場有葉志偉新書喎 ! 仲係王貽興隔離 !

8:00 到新gate 510 (要出shuttle bus lol)

飛機果真已到達機場

09:00  奇蹟係唔撚會出現架 !!!!!!  DLS 飛機到撚左都仲要delay

09:30  終‧於‧起‧飛 ....幸運地只是delay 一小時。(actually 1 hr delay is acceptable la,  just i arrived airprt too early thats seems like being waiting for decades.............)


到底,上海會不會出現? 到底我仲要撚多幾多回??

請看下回分解~!

5 Responses so far.

  1. Tat says:

    你打撚錯字呀~~~~
    第一個「撚」字打啱,第二、三個都打錯。
    「撚」字手「扌」,唔係「火」,你打個一個係燃燒的「燃」

  2. 陳娃 says:

    謝謝 @_@

    其實我blog 一向都係錯字多 .

  3. naruto says:

    機場all屎呀?我覺得機場厠所好多人去,好多人all,好污糟喎;其實係咪呢?用家。

    會唔會講埋上海all屎景點逐個講架?

    你有無學海港城果單野咁,喺上海商場留低幾両稀土呢?

    好緊張呀,快D出第二集啦

  4. Anonymous says:

    我上二個星期先係上海公幹完返黎,去左咁多次。我真係諗冇次係準時起機!DLS!

    Jun

  5. Tat says:

    naruto
    你時時刻刻都咁有「便意」的?
    WWW如果無帶伯母去,應該學唔到海港城個單野咁,話晒個單野都係個媽媽迫個仔咁做,個仔未必想咁。

Leave a Reply