嘩,好緊張刺激。

相信大部份的觀眾其實對facebook的誔生是完全沒有興趣的。我們是八婆,我們只想知道當中的恩怨情仇。thats why 宮心計那麼受歡迎,thats why 連宣傳時的slogan 也利用"friends" 和"enemies"的對比。

開首變知道他眾叛親離了,但到底如何出賣? 為何出賣? 結果又如何? 影片巧妙地運用兩場訴訟場面於片中交互穿插,先結果後交代,令原本平白的故事變得緊張刺激。再加上機關槍式的對白,令人喘不過氣來。每次追完字幕,主角終於停低不說話時,都要深呼吸一口氣,準備下一輪的搶白。

可能是我想多了: 每一位角色,即使是戲份較少的配角,性格的構造都頗立體。facebook 冒起的因由 (人的好奇和八卦心) ,到每一位角色的設定 (facebook 的CFO 是想得到肯定、sean parker是想復仇、兄長堅持的哈佛精神、燒絲巾女求安全感等) ,彷彿是一次人性系列的示範。

一樣米養百養人,根本沒有完全的壞人和好人。確實無用看不起別人,只不過大家心中所求有所不同而已。而為了心中所求,有人會走火入魔,有人會名成利就。

但到最後又有幾多人,得到自己心中所想?  就算你是戲內的Mark坐擁無數身家,又如何?

4 Responses so far.

  1. Phil Chan says:

    "一樣米養百養人,根本沒有完全的壞人和好人。確實無用看不起別人,***只不過大家心中所求有所不同而已***。而為了心中所求,有人會走火入魔,有人會名成利就。

    但到最後又有幾多人,得到自己心中所想?"

    Willy, 應,好應,呢幾句好X應~~

  2. 這戲的確是不俗,有戲劇性同反思。
    如果從事電腦行業的朋友,會更投入。

  3. 中同 says:

    我反而覺得,以David Fincher嘅作品黎講,睇完之後我係有d失落(唔係失望)。對白上係好緊湊,但成套戲嘅劇情好似失左重心咁,角色描寫清淅但又冇乜共鳴,尤以Sean Parker為甚...

  4. 陳娃 says:

    PHIL
    我.. 其實求其寫架jar ...

    鹿米館
    謝留言 :)

    中同
    你好難expect佢張facebook 拍到好似seven or fight club 咁架喎 @_@

    都有人性野既.. 不過佢又要交代故仔恩怨情仇.. 係無咁深刻既..

Leave a Reply