今天沒事看看部落的統計資料,駭然發現過去一星期的瀏覽量激增了。

(順帶一提,所謂激增也不過是多了一千幾百,千萬不要將我和鄰台選美fun相提並論,本台只是小本經營,做7, 8 線姐仔過下癮而已)

(再順帶一提,本台的客戶又7成都是來自選美fun 的客戶,在此謝過啦)

原來在雅虎檢索「戀戀凡花」會顯示小弟的部落,還要是第一頁第二位,好興奮呀 (順帶一提,在谷歌搜尋 「戀戀凡花」會出現友友台wordy的部落,在雅虎搜尋「I am Love」 則會出現林生的部落,而假若在雅虎搜尋「韓瑪利」 的話,第一位會是選美fun 的部落哦 !! )

ok 順帶提左好多,入正題。

咁見到自己「忽然好似紅左」咁當然高興,忍不住在看回自己那篇文 ,準備自我醄醉之時,發現成篇文錯字百出,甚至整句句子讀不下去。真係啋溫,平時白字多自己都知,偏偏被人看得最多那篇出事 O_o ......

機會是留給有準備的人,平時錯得多不是白錯的,今次上天便給了我一個出樣相的機會,多謝。

9 Responses so far.

  1. naruto says:

    讀者心諗:錯咁多喎,好好睇呀!

  2. Anonymous says:

    讀者心聲(嗚門大叔):
    又有得玩找錯處喇~~~
    好嘢~
    :p




    邪留丸~

  3. Fun says:

    本台的客戶又7成都是來自選美fun 的客戶 > 真係架? (港女tone)

  4. 陳娃 says:

    naruto
    係呀, 特色黎架

    ed wong
    謝師兄 ...

    邪留丸
    我已經修正晒啦

    fun
    真架!! (港男tone)

  5. Low b says:

    唔醜怪!! 繼續撐!!!

  6. Wordy says:

    你不說也沒留意,難怪那篇博文點擊率比較高

    我也是 Fun 那邊過來的 :)

    讀博的人看內容為主,你言簡意賅,間中來一兩句抵死話,很過癮呀 ~

  7. 中同 says:

    吓? 錯別字一向都係呢個blog嘅特色黎喎...你唔係特登嘅咩?

  8. 陳娃 says:

    low b


    wordy 兄
    嘩 . 謝謝 ..

    中同
    eh .. 都唔係特登既.. 無咁高境界
    by the way . 你個blog 呢? 微博都得喎.. haa

Leave a Reply