(好啦,寫埋呢篇好停,再咁呃稿會俾人鬧)

處理投拆
避免用容易挑起人情緒的字句:


1. 你聽我解釋先啦 !
2. 你明唔明?
3. 你咁講, 我都無辦法架 !
4. 唔該你冷靜啲先!!
5. 你誤會左我意思喇!!!
6. 而家唔係話邊個錯既問題呀 !!!

上TRAINING時,看到這這句語時心裡不禁大叫 「嘩,這不是情侶鬧交時常用的句字嗎??我真的在上員工TRAINING ??

手冊建議,以下字句代替

1. 或者聽我講多少少
2. 可能剛才我解釋得唔夠清楚
3. 幫你再想一想
4. 我好明白你感受
5. 可能我講得唔清楚
6. 或者容許我講多次

說「不」時必須附帶以下要點:

1. 誠懇表達
2. 道歉
3. 提供另一個選擇
4. 解釋為何不可以



我是真心覺得這些技巧頗用得著,有時兩人吵架氣在心頭,往往傷害了感情,如果可以技巧好一點,就可以避免許多問題。亦舒,兩個人的相處比築萬里長城更難。蔡健雅也說,想要永恆得要我們,進化成更好的人。

學習是很重要的一件事。

2 Responses so far.

  1. Phil Chan says:

    亦舒,兩個人的相處比築萬里長城"更能"定"更難"?

  2. naruto says:

    真係話停就停喎,又遲交呀?

Leave a Reply