街上看到俊男,自不然會看兩眼。

從前總會有無限遐想,「嘩,如果識到佢,做性奴都肯呀」,慢慢的你會發現原來一街都是好看的人,要型有型,要俊有俊,要性感有大波,有些爆男還要又型又俊又性感,問你死未。總是吃不完 (assume 你可以隨意食)。漸漸發現,假若上天任我選,而只可取一,我是不懂取捨的。

還好,只是假如。有幻想是好的。有時,得到了才發現「有無搞錯,咁既?」

人不用很多缺點,一兩個就夠。要不他不願對你好,要不就是那個不夠好,都經已可以抵銷他所有的優點,但這程況還算好。要命的是他對你好,但性格太不合,怎算? 走了一個去那裡找第二個? 留著嗎,偏又難堪。所以呢我早想通了,這些爆男,生出來是用來滋潤我們雙眼,和滋潤我們的xx 的。

所以爆男們,請原諒我繼續用眼光非禮你。多謝~

4 Responses so far.

  1. 卡臣 says:

    性格啱自己, 又要對自己好
    真係好難撞到

    搵到就唔好放手啦

  2. Phil Chan says:

    嘩!我地真係似。我不時在街上用我思想非禮啲男人架!

  3. Anonymous says:

    唔知點解依啲爆男好多時都有一個共通點, 就係包皮過長! ka kaaaa

  4. 陳娃 says:

    卡臣
    哇下..大家咁話.

    PHIL CHAN
    我後生啲. !

    匿名
    呢位朋友, 我收山已有一段日子, 唔太清楚市況.
    多謝.

Leave a Reply