其實很早以前已經想過做blogger, 一日寫一篇.

但發覺原來日日寫是好很有難度. 而且本身文彩已經不好, 既要日日寫又要維持慬有的水準那是痴人說夢話. (說到底我是介意別人怎看我). 當然對於懶/無恆心/貪心的人馬來說, 一日一部落是天方夜譚. 又facebook又step又飲又食又溫仔, 怎會有時間.

再想做blogger的契機是早一個月, 朋友介紹了兩個部落(我梗係唔會係到介紹啦, 我梗係留番聽日寫啦). 看了後, 想法又再次湧現. 動力是, 分手了忽然時間多了. 唔使溫仔諗仔唔使講電話唔使交人, 夜晚一個人在家無無聊聊便開始晚晚寫了.

寫了兩個星期頗有滿足感的,我想我會繼續努力. 而且從前半途而廢得太多了, 今次要稍為堅持一下.

所以呢, 大家以後會keep住見到好多 "休息一天"呀 "東主有喜"咁, 到時請不用再大驚小怪

多謝

3 Responses so far.

  1. Ogake says:

    日日有野想寫唔難, 但日日要坐低寫先係難, 未致於要言之有物, 但又唔想hea真係難~
    我都想日日有得出~~~~~~~blog, 共勉之!

  2. Anonymous says:

    堅持啦!
    朱朋

  3. naruto says:

    一日寫一篇。。。。

    *生日快樂
    *東主有喜
    *休息

    咁就三篇啦

    呃blog王呢個名送左比你

Leave a Reply