好睇係好睇既, 但有少少overated.

問過其他人覺得咩地方好睇, 大家都話場景好靚, 幾可亂真. 係 的確好靚, 呢個我明. 再黎就話setting 好好: 人物/生物/地方等各樣設計都好.

怪不得我覺得唔好睇, 因為全部我都見慣見熟

五年前玩Finaly Fantasy Online XI online 時, 類似的設已經見慣見熟. 所以頭30分鐘我確有點感觸: 多年來玩的online遊戲竟然會變成真! ... 不過郤未至於令我覺得震撼.



左) Elf族騎陸行鳥, 都幾似. 右) 條龍, 唔使講啦


左) 花光花. 右) 精靈樹

其實細節地方都好唔同, 但整個感覺好似好似.

另外本身套太多野要交代, 但偏偏時間又閒, 劇本又本能做到一開二. 結果某些情景只是衝衝帶過. 我最失望的是捉Toruk時(隻大雀), 竟然只係跳落去然後完左. what the fuck! 由佢講Torukm Makto歷史時, 其實大家都估到end up 主角一定會去捉Toruk, 結果等左半套戲你竟然咁樣hea我??

故仔老套預左, 但係果位"大奸角"會唔會又太classic左少少呢? 講野啲語氣, 形象....佢仲要成日食雪茄同飲咖啡. 你估top gun 年代咩....

近幾年套套大片都講環保 .. 但又如何? 今時今日輕輕講少少環保就叫有意思, 未免侮辱了觀眾的智慧 .avatar cover既野, 千與千尋都講過. 搶奪資源? 由美國人拍更加無說服力....

overall ok好睇,但你話係咪classic .. 我覺得harry portter會係啲lol ..

<同埋加映avatarize!>





陰公變左avatar 時個樣仲係咁淫既...

3 Responses so far.

  1. naruto says:

    我覺得你個樣OK喎!

    我未睇架,講咁多劇情,正衰公

  2. casper says:

    我都覺得有d位係長左, 有d位係短, 不過so far唔係一套會睇到瞓既電影!

    PS: 你個Avatar又真係幾淫...

  3. 陳娃 says:

    naruto
    講左劇情都唔會有影響la .. 反正頭10分鐘你都估到成個故仔講乜

    casper
    唔會.. sherlock homles 我差少少訓左

Leave a Reply