今晚在未開張的尖沙咀isqure內的看了優先場. isquare自身尚未開幕, 戲院先開張做首影. 商場好大同埋一睇就知開張後一年就會做唔住. 撘了N層扶手電梯才上到戲院 ( 途中聽到在後方的盧覓雪大大聲話"以後唔黎", 佢咁肥又係辛苦啲既.) 希望裝修好後有升降機直接上落.

戲還未上不敢講太多劇情. overall套戲............ok既..............

前半稍為太長. 本來主線王學圻梁家輝兩人的戲已經好夠及夠好 (陰公, 我無諗過睇十月圍城都會流眼淚) . 偏偏又要加插謝生甄生黎生等枝, 而那些枝節坦白講絕對無勝於有. 尤其是黎生果段. 難睇到呢.......... 結果等了又等 等了又等孫中山先生才出場. 要不之前看過導演訪問知道文戲動作各佔一半, 心中有數, 我可能會界櫈.

後段是大家非常期待(唯一期待)的動作場面. ok啦, 緊張既. 甄生不用說連李宇春都打得好. 但唯獨是黎生果段. 又係難睇到呢.......... 由造型至動作設計到最死的場面. 哇, 佢死時對眼同街市果條死魚真係無分別!!

overall 我這篇blog 想講, 十月圍城如果無黎生應該會好睇好多好多好多好多.........................

One Response so far.

  1. naruto says:

    佢同街市果條紅衫魚有咩分別呢?.......>紅衫魚個老婆無查防哂,哂到紅哂

Leave a Reply