朋友介紹, 最近常常看的兩個部落

穿戴聽看網不盡

OL Blog. 但網主不是一般的OL, 曾經出版散文, 亦在蘋果及新Monday寫過專欄. 07年開張至今, 依然保持著一日最少兩篇文章. 一個字: 勁. Blog內容大都圍繞OL一天的生活, 輕鬆有趣. 對穿衣十分有研究. 但最近受金融海嘯打擊, 似乎再也無法支付昂貴的置裝費, 時裝文大副減少.

最近在辦公室 無所事, 將她從07年開始寫的一路看下去, 陪我渡過無數極無聊的下午. 當初寫www is that www 1-~, 其實是抄她的. 最近想當blogger也是因為她 (不是julie & julia) . 不過我想我應該無耐性寫三年lol.

史話綿綿, Thoughts on economic and life
MLL Blog (麻甩佬). 典型麻甩佬 (但我覺得此君現實應該是宅男一名, 我唔信麻甩佬鍾意唐老鴨lol) . 不是寫blog教叫雞, 而是講政治經濟民生加諷刺時弊. 初閱時嚇了一跳. 某些文章的長度等於我從前大學時寫的paper. 而且引用大量數據資料. 救命, 寫blog啫 我寫paper都無咁好心機lol.

對黑面師兄來說此等lv來說可能不屑一顧. 不過政治冷感如我, 史兄的blog 確是政治經濟入門的最佳讀物. 從前寫blog不太敢寫太多粗口, 看了他的blog後便豁出去了. 最近將blog的內容連結至其他人或自己網址是學他的. 最喜歡他寫 "加錢送", 好鬼抵死.

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    第二個啱我睇,正

  2. 史弟 says:

    哈哈哈, 事實上我是宅男一名.

  3. 陳娃 says:

    好驚呀.. 乜link人會有notification ga 咩..點解網主會搵上門.... 好驚呀.. 好彩無講衰野啫..

  4. naruto says:

    正呀;好似比人捉到正咁

Leave a Reply