其實求其寫並不求其寫, 有時只是太多念頭閃過腦海, 不想遺漏但又不想逐一詳述. 那, 只好求其寫

上一篇blog恕我不回覆了, 多謝有心人留言.

放肆了一個月後要"重捨"減肥, 談何容易. 今天經過starbuck差一點便跑進去要了杯caramell latte, 好不容易忍住了結果晚上卂受不了引誘, 去了喝酒沒跳step. 喝了2杯hoegaarden, 回家時在家樓下竟然又遇到酒膽公關女. 命矣夫! 今天就且算吧, 但別想再引誘我!

下午去了見agent, 太衝忙關係準備得不好, 對方似乎不大願意介紹工作給我. 是我不好, 竟然穿casual wear...(唔好鬧唔好打啦,我一時鬼上身先會咁) agent還說鬍子絕不能留. 算吧, 玩了一個月都夠了是時候整理一下儀容了.

人馬座的缺點是 目光遠大但眼高手低, 龍頭爛尾. 我想2010年的目標應該是學會如何漂亮離場.

每次有人讚我 "其實你ok" 我都會沾沾自喜,那管是客套話. 自信心低的人就是這樣. 我們需要別人的讚賞才能活下去. 那管同一番說話已經聽了100次. 我還需要第1000次. 大叔說得對, 我不過是外強中乾. 乾得很. 怎算?

今天看亦舒的"烈火" 其中一句真講到心處
"原來一切在爭取到自由後才剛剛開始, 難怪有許多人根本不嚮往海闊天空, 情願在熟悉巢穴中天天抱怨"

見完agent我開始明白我為何會這樣. 我只是害怕選擇前路才找藉口坐在這裡不願動.....
.................................
.
.
.


真係無撚用!!! 行啦仆街! 咪理之後搵得幾多, 唔行真係死路一條!!

6 Responses so far.

  1. naruto says:

    害怕選擇前路,怕轉變,怕重新適應,個個都會;
    但只要行左第一步,有時條路會帶你行

    PS:其實你ok

  2. Ogake says:

    安於現狀、安份守己 好好聽,但其實都係拒絕轉變的理由(或籍口),個個都怕轉變,怕新既無舊既咁好,又怕要左新既回唔到頭,但唔行出去又點知?
    P.S. 其實你唔只OK

  3. naruto says:

    其實你唔只OK,係PK

  4. Leo says:

    我又嚟!

    P.S. 其實你OK!其實你OK!其實你OK!yeah!

  5. casper says:

    岩岩add左你fb, 你x'mas個輯相sexy到....

  6. 陳娃 says:

    naruto
    其實你pk ..

    leo
    diu ...

    casper
    sexy,,,, 無反嘔算偷笑la wo

    ogake
    我梗係知 .. 但搵工轉行真係.. 好難揀

Leave a Reply