最近又常常在銅鑼灣看到有人舉起free hug牌. 現在還跟風來這套會否有點兒那個? (通常第一個人做傻仔既, 永遠唔會出事仲有機會成名. 但人家成名以後跟風做既, 就真係傻仔啦.) 重點是銅鑼灣人不需要擁抱, 我們最需要的是街上少個人阻頭阻勢. 我們已經有永恆的法輪功, pccw同cable tv. 實在無多餘地方提供免費服務. (ok 離晒題)

Free hug發起人起初是想給都市裡所有跟他一樣孤單寂寞的人一個熱情擁抱, 所以才想到走上街頭舉起"free hug"牌 (台灣凙做捐贈擁抱, 哇好噁心) 後來慢慢發展成campaign. um.. 想法是好是有意思, 但係!! 方法本身郤錯得很.

我不以為這種乍似主動實則被動的方法能為世人帶來多少溫暖. 你覺得可以嗎? 你星期六日到pp, zoo走一轉看看吧. 大部份人額頭都刻著"free fuck" 預備捐贈精操. 結果企一晚等一晚企, 最後又有幾多人能得到一個溫暖的擁抱?

亞叉都知香港人冷漠 , 但還有一問題是大家都喪失了求生和求愛的本能.

早年前有位朋友想到sauan見識見識, 於是我帶他去. 進場脫光衣服後他問 "我...應該點做?"shit..... 我答 "你肚餓就搵野食, 見到覺得好食想食既就行埋去捉黎食啦, 你唔肚餓就坐埋一邊訓覺啦" 陰公, 連最基本的求生本能都喪失了.

當大家要不當你透明, 要不想要但又不懂開口要時, 你仲舉起個free fuck hug 牌做乜?


有看過這女學生巴黎索100吻的網址嘛? 此姝有天醒來想和100個法國男人接吻, 然後把故事出書. 於是有天便找了個攝影師, 開始四處找人接吻. 且不論她是否淫娃一名, 她想要, 她便去做, 且做到了. (哇, 我真係封佢做偶像. 看看她網誌內的照片, 個個都靚仔到呢...)

她可沒有笨到在Avenue des Champs Elysees舉起一個free kiss 牌等運到!!

想給予也好, 想得到也好. go ask for it.

6 Responses so far.

  1. naruto says:

    sauan...又學多個字,我剩係識susan

  2. Ogake says:

    你係咪講緊~ 幸福係要自己爭取 呀?

  3. naruto says:

    我估佢講緊佢想去法國

  4. Leo says:

    女學生巴黎索100吻的網址

    嘩得喎!尤其個攝影師!

    其實唔係個個靚仔,但就算肥秃都幾有格!

    不過就算唔係法吻,咁咀法都有機會生疱疹架喎!

    睇到半路,不期然諗起蓮母嘅F&P呀!

  5. casper says:

    我冇誤會就應該係sauna, 我估打錯字, 大叔你唔好下下捉人錯字啦...

  6. 陳娃 says:

    naruto
    你去死啦

    leo
    點架, 啲相影得好靚(even 女主角唔靚) 條女好堅架!

    casper
    "果啲人" 唔使理佢啦. 我個blog 錯字多出左名 .. selling point 黎ga

    ogake
    你話呢?

Leave a Reply