係呀, 又係小s. 咁我鍾意嘛 (慳水慳力嘛)
話晒聽日出差今晚要早啲訓, 無理由又寫到點幾兩點
(嘩你啲野都要寫到點幾兩點?) 咁人蠹麻...

話時話人出差我出差, 人地就去瑞士呀 紐約呀..
我係去lol ..... dls .... 我要轉工!!!

****************************************************************************

黑面師兄千叮萬囑要我在blog寫以下那集康熙, 講女星名媛如何在party內搶鏡 (估唔到師兄原來好呢味野.....) 說真的不是最好笑的一集, 後段甚至有拖延時間的感覺. 不過講女星如何搶鏡, 都算有值得學習的地方既.... at least 可以學在公開場合碰到不想見的人時, 如何甩身. (我諗我黎既日子會好有用.......)





原來小s上台灣星光做了五集主持, 作為粉絲竟然不知, 失禮失禮
呢集我真係笑到標眼水.

5 Responses so far.

  1. Ogake says:

    去澳門出差都唔係壞事,我工作最遠都只係去過澳門,平時出差主打係九龍半島咋~!!

    小S @星光大道好好笑,對評判的不留情面...笑死我~

  2. Sun Sun says:

    咁你使唔使搵埋"大小愛吃"(大S小S主持美食節目)嚟post?

  3. naruto says:

    當年第一次出差都係澳門喎

    第一次就想去瑞士。。。。買瑞士糖?
    唔點你去日本(城)你咪偷笑囉!

  4. Leo says:

    咁人蠹麻

    咁深嘅字都識,叻呀!

  5. 陳娃 says:

    大家唔使咁認真.. 我都係講下笑啫........

Leave a Reply