今日落街煲煙時無意中聽到一把鬼練聲, 原來係Times對面小電視播緊MV. 我一邊煲煙一邊聽到O晒咀. 繼我公司個仆街老細後, 我好耐無試過想打柒一個人後

即刻背左其中兩句歌詞番去Google睇下邊間唱片公司咁無品出左個咁既男新人. 結果.........



唱歌之人為鍾氏兄弟, 此歌乃兩兄弟唱作的福音歌. 或者佢地真係好有料, 但佢兩條友真係好撚扮野..... 你幾時見過人唱歌可以好似佢咁 錬住聲逐隻字咁震音???

ok 我一向覺得挾福音碟之名嘥錢出唱片滿足自己慾望的人, 好唔要得. 面對現實, 教會及社會並不需要此類福音歌. 此舉只是浪費金錢, 你兩個點都唔會紅. 真心愛鳩音樂既, 愛教會既, 做好自己先.

基督徒, 唔好再自己呃自己 !

One Response so far.

  1. naruto says:

    我好似同你講過做左一隻福音碟嘅設計,都係R&B

    好彩唔係呢隻,如果唔係,實比你瘀爆

Leave a Reply