24

(請你幻想背景音樂是24的電子鐘聲邊看下面的卜)

場景一
時間: 8 Dec 2009 5:30pm
地點 : 公司meeting room
人物 : wa ,仆街老細

開會, 老細掉了一份"suppose" 係管理層做的工作給我. 經過四年洗禮, 我知道一間公司從來都不會有"suppose"這個字存在. 你suppose, 你便輸了. 我見內容自己尚可應付 也沒有太大怨言. 相反另一個部門的主管替我抱不平, 問了仆街老細為可我要做. 仆街只是聳聳膊頭答 " 係lol, 唔知呢" . 都忍到.

後來談到下週出差, 我問我們部們有沒有商議的事宜, 仆街肯定答道 :"沒有, 但你要出席, 因為我們明年大方向是以提高另一方面的水平為中心, 我們要全力做好." 咁啫係點? 離場時我雖然掉了一句 "受撚夠" , 但我ok. 我只是心灰而已.

哀莫大於心死.

場景二
時間 : 8 Dec 2009 10:26pm
地點 : 大坑, 蓮花宮西街某酒吧
人物 : wa , 黑面伉儷(?), 前度

當我在路邊酒吧和黑面討論如何編寫履歷表時, 前度剛巧走過. 立刻思潮起伏

我放唔低lol.

場景三
時間: 8 Dec 2009 1130pm
地點 : 大坑, 蓮花宮西街某酒吧
人物 : wa , 老母 (放心老母會keep住出場, 係呢個blog既靈魂人物)

還在想前度的事情時. 老母忽然急call要我速回家. 原來因為我的失誤整罐狗糧倒翻了. 當我在清理時,老母發功

"點解你唔可以執好間房先出門?間房咁亂, 一房都係衫. 被又唔摺, 萬一我有朋友上黎屋企我咪好無面!!?" x1000

佛都有火. 我房不過床上有一條未摺的褲, 兩個袋. 另外椅上掛了一條褲而已. 我問心是企理的. 我9點出門口12點幾就訓, 摺咩被呢? 都唔緊要. 我介意的是 : 原來我令你無面.
.
.
.
.

我知好小事, 所有事情都好小事. 明天會更好. 我知

我不難過 這不算什麼 只是為什麼眼淚會流我也不懂............

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    出埋燕姿,好野!

    1/我覺得無問題喎,做管理層嘅工作咪當test自己做唔做到囉,可能老細都係想試你呢。
    出差更加唔係壞事啦,出差挑戰嚟架!係好嘅經驗

    2/蓮花宮西街。。。呢個名好配合劇情
    放唔低都要放

    3/我相信係佢唔識講野啫

  2. 陳娃 says:

    1. 唔係,真係有問題. 可能我表達唔好. 簡單黎講 佢係乜都唔識, 一年來整係識講好空=泛既說話 以為呃到人. 但唔得LOL.. 如果出差係無野講 我坐係到都無意思..

    2. 我知

    3. 我都知 但一晚3樣野加埋. 我處理唔到.

  3. Ogake says:

    我個人好衰, 我會答:
    "你都記得化好妝先至出房, 我都怕你令我無面~"
    只供參考, 唔好盡跟~

  4. Leo says:

    答上篇:你應得嘅!唔駛客氣!

    留呢篇:又俾你得咗!幾時參加青年文學奬玩下呀?

Leave a Reply