究竟樓下要裝修到幾時? 只不過是700呎樓又不是7000呎.鑽牆鎚釘都差不多一個月, 乜都整好啦! 星期一至五都唔夠訓, 都只不過想星期六日叉叉電. 家下8 點鐘就俾人噪醒. 咁我同番6日工又咩分別呢??

台灣回來後努力減肥剛有點成績,12開始又不停飲飲飲食食飲.唉, 仲要俾人話我個肚腩大過大肚婆, 那星.... 原本今日打算去上step class, 點知又原來約左老母一齊去哥哥家的lunch pre-christmas party. shit .. 看來年尾前修身無望.

這陣子朋友間的聯誼活動都有些新面孔. 從前遇著談吐外表都好的, 我會姣屍dun篤(有無人可以話我聽c dun tok點寫?) 飛禽大咬. 遇著對方也明確表示有好感想咩既 (梗係唔會date啦,咪天真), 早已經就地正法. 最近在公開場合無論遇到什麼人都會變得很徬徨. 甚至怕麻煩, 最好避之則吉. 唉, 搞野都要諗, 發生咩事, 呢個唔係www.

林生的亦舒小說還放在v媽的車裡, 什麼時候才可以到手?? 昨晚忽然想起其中一本"阿修羅". 很想再看一遍.

resume 改好了, 開始搵工. 我但求轉工, 乜都想做!! 大家有好工介紹就麻煩益下小弟.

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    阿修羅?阿修羅男爵啱你多D

  2. F4 says:

    亦舒的阿修羅是我其中一本很好看的書.

  3. 陳娃 says:

    是我其中一本很好看的書.

    f4, 我唔知道你寫過一本阿修羅. 可以借來看看嗎?

  4. Leo says:

    是我其中一本很好看的書.

    f4, 我唔知道你寫過一本阿修羅. 可以借來看看嗎?

    佢嗰本咪即係你中意睇嗰本囉!佢根本就係倪阿姨嘛!

Leave a Reply