<前言>
話說上個星期拍照時.. 我已經想好這篇blog 的開頭會是 :" 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈! 我做了o靚模!" 並準備將打了馬賽克的照片上傳. 結果昨天當我打開雜誌看到照片時............囧


************************************************************************
上星期一, V媽來電說要請兩位朋友幫她公司在某雜誌的廣告內當模特兒. 一個是我一個是葉生. 報酬是一堆咖啡卷及一隻咖啡杯. 哇, 20張卷+1隻杯都成700港幣喎. 而且只需要在lunch time 到公司樓下的分店花20分鐘拍照就袋袋平安. 而且, 而且可以做靚模喎!!

ok. 拍照前一天因為喝醉了, 來不及做mask, 修眉, 剪頭髮. 不過早上爬起來樣子(自以為)還見得人, 於是刮了鬍子便出門. v媽曾要"著型啲喎", 但公司又不許穿任帶點casual的衫. 於是只好穿(最貴果套)西裝. 緊張了一個早上, 終於到lunch time 啦!

拍照開頭還有點緊張不太自然, 換了幾個post後攝影師對我說 "你個樣都幾上鏡" . 哇哇哇, 我知這是大話, 我知架. 但我還是立刻由心笑出來. 之後

個心即刻雄左 !

雄左又點呢? angela auntie 上身囉. 攝影師按一下快門 我便換一個post. 他連按6下我又連換6個post. pro到呢 完全進入忘我境界. 當攝影師十分鐘後說可以收工時, 我整個人還很亢奮. 自覺充滿天份而沾沾自喜 (唉, 其實我應該諗到佢受撚夠我所以先收工). 然後我便滿心歡喜帶著一堆贈卷及一隻可愛咖啡杯離開. 接著整個星期我既興奮又緊張地期待著, 直至昨天我用了十分鐘翻爛雜誌才找到那雙頁廣告的一剎...................Diu La Sing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 即刻打俾F4.

W: 仆街, 核撚突到呢
F: 出左街啦, 點呀
W: 係呀, 醜到呢. 你見過一塊面係青得黎又白, 白得黎又灰未? 仲有啲鬚根, 我明明朝早已經剃乾淨, 嘩, 一點點好似啲TB用墨水筆點鬍咁, 成面都係呀. 仲有塊面腫撚到呀 係我原本1.5倍. 我套suit 明明係slim fit 黎架, 手都舉唔起果隻呢. 佢而家影到成件孖襟咁 .個表情又怪喎 想笑笑唔出咁. 成個低b仔咁. 人地葉生果張影得好型好靚仔囉 !
F: 會唔會人地已經好努力搵左張最靚俾你架啦 .
W: 哦 ..............

多謝我的好朋友, F4真是我的好朋友. 看, 說話中肯到呢..

我唔理, 我現在強烈要求V媽公司能協助RECALL所有已出街的雜誌!!

19 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    I so want to see the ad.....You're so cute and I doubt it's that bad!

  2. naruto says:

    同model/artist影相,我都成日話:靚呀!好靚,keep住。。。

    就係為左比信心你咋,𡃁模

    BTW,邊本啫?你乖就自己講,比我搵到我post出嚟你仲衰

  3. Sun Sun says:

    算喇, 真人靚仔就得喇.

  4. casper says:

    哈哈!!
    笑死我啦, 可唔可以話我知邊度搵到??
    等我問下阿Vi借黎睇下先!
    我見過你真人, 我估係攝影既問題, 放心啦!

  5. Anonymous says:

    做唔成O靚模, 可能有另類市場呢! BTW,係咪新出叮叮咖啡呀!?
    朱朋

  6. 陳娃 says:

    一次過覆晒

    我係唔會講邊本雜誌架!!! 死都唔講.. 唔講呀!! 咩係叮叮咖啡呀? 咩黎架 .. 大叔你放過我la !!

  7. Ogake says:

    或者只係你自己覺得唔靚, 我地覺得勁掂呢~
    大叔~ 呢次靠你啦!

  8. Tat says:

    星期三出的,係咪壹仔呀

  9. Anonymous says:

    check過,吾係《臉》、《東仔》、《壹仔》、《三仔》、《奶》.....吾知係咪地鐵果d免費雜誌呢?

  10. naruto says:

    都唔係U呀!大家快D起佢底

  11. 陳娃 says:

    你地班友真係癲架..

    好啦.. 癈事你以為我吹水.. 係以上提過既雜誌入面其中一本..

    咁都搵唔到証明我無講錯 .. 醜到認唔出!!

  12. Leo says:

    吾知係咪地鐵果d免費雜誌呢?

    各位巴打,冇喎!

  13. naruto says:

    壹同U我好仔細(老婆嫩)咁睇哂啦喎,聽日落7仔買哂佢

  14. Tat says:

    Naruto
    咁即係剩番臉》、《東仔》、《三仔》、《奶》!!
    一陣我落去樓下間7仔打書釘,睇吓又搵唔搵到...

  15. Anonymous says:

    再double check哂《臉》、《東仔》、《三仔》、《奶》,都係塭吾到,投降啦,大家試下塭下《東仔》本聖誕特刊啦,我無左呢本無得塭呀.

  16. Tat says:

    好似搵到,係咪S字頭個間,入面條友叫做Wxxxy?

  17. 陳娃 says:

    你班人痴線架 !!!!

    不過tat兄估中! 獎品驚你唔敢要. 哈哈
    記住唔準開估!!

  18. Tat says:

    我唔係痴線,係無聊咋。

    其實揭本書時,睇到另一個廣告,初初以為係,相中人幾可口,唔係唔係,係幾嫩口,又係便裝,所以確定唔係。

    後尾揭到另一頁,先見到個位面腫、有鬚根、神情痴呆的人,先可以確認搵啱。

    獎品驚你唔敢要 <- 呢句好野,要抄底,幾時都用得著。

  19. 瘋膏 says:

    Hi, 你好, 嚟搭訕。

    請問Tat先生, 即係邊本? 好想睇。如不便留言, 請send email :
    gogo2006home@gmail.com

    Thank you.
    XD

Leave a Reply