今朝番工, 忽然聽到後面的阿姐說:

"唉, 家下啲
雞竇我都唔識啦"


哇下, 晨早流流, 我眼屎都未抹乾淨, 啲對白唔好咁爆好喎

莫非阿姐從前係霞姐的朋友, 家下從良做保險?

然後阿姐繼續講: "我係天津出世, 十幾年來啲雞竇都變晒, 我都唔識得路啦"


哦~~~ 原來係"街道 "...........................

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    我諗你除左眼屎未抹乾淨,耳屎都未抹乾淨

  2. Anonymous says:

    咁...係唔係即係話...
    www先生唔洗面刷牙...
    一起身,就出街
    周圍走呢...?
    @~@

    邪留丸~

  3. John To says:

    嚇死我! 我以為你話C眼未抹乾淨...

  4. 陳娃 says:

    你地三個想點呀..

Leave a Reply