(鳴鳴, 寫晒啦, 眨下眼. 唔使兩秒, 我個blog就無人睇啦..鳴鳴)

******************************************************************
最後一天的行程是早上參加喜宴(今行的主要目的!) 下午便回港. 想不到到最後一日還要受氣.

簽紙儀式11點開始, 酒席12點開始, 但我老母要我10點到場之類的小事, 按下不表. 去戲玉.

話說席間忽然間多了很多素未謀面的親戚 (例女外公的表哥的孫). 循例都要打個招呼. 我最怕這種假惺惺的寒暄, 比相睇更麻煩. 相睇是和對方第一次見面, 有點拘謹有點不自然是很正常的. 但親戚麻, 不夠熱情就顯得自己很沒人情味. 唉, 唯有當自己是舞女盡量歡容一點. 想不到當我以為自己的表情已經夠假時, 對方的表情都比我更假!! 這不是, 很~~~令人難受嗎??

後來開席了, 第二道菜開始老母便不停說 "你去後面敬酒啦, 話晒都一場親戚" . 台上新娘在演講, 請問我無端端敬咩酒呢? 我又唔係新郎!? 之後到看照片環節時又講. 新娘朋友致詞時又講. 新郎致詞時又講, 前前後後講左一萬次! 我實在不明白何解是親戚的便要敬酒呢?? 敬酒內裡的結構性意義又是什麼呢?? 結果推來推去經過五道菜過後, 我還是死死地推起簽臉和那枱不相熟的親戚敬酒, 然後一輪癈話:

"你一定要多來台灣玩哦~~哈哈哈"
"你也是呀~~多點來香港哦~~~~呵呵呵"
"下次你在香港結婚 我們都會來哦~~~哈哈哈"

妖!你老味....

我想說我最親的那位表哥一年會去三次香港, 但從來都沒有探訪過我們, 電話一個也沒有lol~~親戚!? 我話晒都是幾位小朋友的表哥. 又有誰跟我祝酒呢?? 又有誰跟我寒暄呢? 無!! 一個都無. none of them fucking care about the fucking wedding party. only my mum did fucking care !!! this is just sooo on99!!

最後好辛苦捱到宴會結束, 哥嫂我三人極興奮地飛回酒店執行李然後返港. 這個賺人熱淚的悲情故事亦告一段落. 謝謝

*********************************************************************

其實婚宴的開場頗有趣的.

話說當一齊準備就緒, 宴會正式開始時全場突然燈光熄滅. 然後四周環迴立體聲響起Cirque du Soleilin之類的音樂... 宴會廳尾的大門忽然打開! 當我們要為新人要進場時.... 兩個手持激光劍 (star war果隻激光劍!!) 的侍應分別一左一右步行進場, 而跟著他們身後的駭然是 .... 一位雙手捧著乳豬的侍應!!!

三人龍行虎, 慢慢走向宴會廳前方的舞台. 期間音樂愈播愈響. 上到台後, 豬侍應舉起手上的乳豬, 當我以為他要品神時....... 嘭!! 嘭!! 隨著兩聲巨響侍應們後身突然昇起兩條巨型火柱! 接著全場燈光急速閃動十秒後音樂火焰一同熄滅!!~~~~~~~其他侍應們接著紛紛捧著乳豬進場.

係咪好grant呢?

你睇人地結婚幾大制作! 我第時擺酒都要咁玩lol. 但我要侍應一個拎雪飲一個拎絕世好劍lol.

7 Responses so far.

  1. karvitz says:

    你係唔係日日都咁鬼好火?火力咁猛,過D俾大叔好喎......XDD

  2. Sun Sun says:

    其實我估你去之前, 你母親大人都有唔少令你激憤含恨欲哭無淚嘅故事, 不過呢一劑一砲過爆晒出嚟先咁大鑊啫.

  3. naruto says:

    好,有咁一日嘅話,我拎倚天劍同四十二章經


    to 最樓上果個:你梗係想我媽义你

  4. Leo says:

    咦,呢篇寫出個人風格喎!呵呵呵!

  5. 陳娃 says:

    Karvitz:
    係呀, 我好好好火, 日日都要出架. 俾唔到你架, 幫你出就得. XPP

    SUN:
    係成世人都係. 太多. By the way, 強烈要求公開公花夫人廟地址

    naruto:
    倚天劍同四十二章經好似無關係wo

    leo
    豹哥!!! 呀!!!! 個人風格!!! 呀!! 多謝多謝!!

  6. Ogake says:

    你只係用寥寥幾百字,已經寫到好生動,我又係係office一路睇一路狂笑~ 多謝~

Leave a Reply