大學同學畢業後, 女生們瞬即分成兩黨. 一組目標清晰畢業後兩年旋即結婚生小孩, 一組嗎. 一直單身, 情路比較愖何的. 其中不乏外貌娟好 (by the way, 結左婚果批大都比我老母更師奶) 但至今仍未拍過拖的.

不知是否物以類聚, 我身邊的女友人們都屬後者.

她們在我面前都比較願意說感情事, 她們都坦白說好想要. 開放一點的甚至流連chat room 找對象, 比gay佬更gay佬. 她們眼角真的不高, 亦絕不是港女, 就是找不到一個可靠的.

所以當好友S今晚跟我說她訂婚了, 我衷心, from the deepest of my heart, 替她高興.

好友S當年也不容易. 25歲還未拍過拖, 工作壓力超大郤沒有人可依靠. 還記得她來日本探望我時那一臉落漠. 後來她下定決心辭去工作, 化身豪放女主動溝仔. 當時我們還在背後指指點點, 以為她痴了線. 結果今日她便這樣溝到她的未婚夫.

我想我們當時已經夠開放, 但面對摰友的"反常" 還是一時適應不過來. 更何況是其他人? 原來這個社會從來沒有給女士們一條生路. 她們只有比從前封建時更難過 .

我祝願好友S結婚前事事順利, 早日嫁作她人婦幸福如V媽.

4 Responses so far.

  1. naruto says:

    有無D又未結婚但都比你老母更師奶架?(除左你)

  2. Leo says:

    呢,其實呢,要做扑架呢,最重要吾係日日出扑,而係要覆留言呀!

    呢篇真係借他人杯酒澆自己磊喎!

  3. 陳娃 says:

    naruto:
    有 .. 果個就係你

    leo
    話大佬 blog都無時間寫.. 留言我一定覆 .. 不過集中處理咁解.. 同埋係我心目中1day1blog is the min..

    我查左好耐, 究竟係酒杯, 定杯酒呢? 老師

  4. Leo says:

    呢篇真係借他人杯酒澆自己磊喎

    咦漏咗個字添!哈哈!

    杯酒可以釋兵權,酒杯可以敲鋼琴,悉隨尊便喇!

Leave a Reply