從前的童話故事總帶點魔幻成份,例如無啦啦跳個女巫出黎俾玻璃鞋你,又或睡公主一吻就醒,既講運氣又帶點不真實。

亦舒的小說好看在,句句要心要肺,一巴巴刮醒你,用金句做糖衣,將夢幻成份tune down,提高可信性,包裝成現代童話故事。

怎說好呢,一路以來亦舒的包裝很成功的不怎覺眼 (或者是我道行太淺) ,今天看的這本「乒乓」郤實在離譜,徹頭徹尾是現代童話的典範,過份夢幻漂亮,因此特意寫blog 作記,以供各為參考 。

靚女小康女 (大學教授之女) -> 落難變窮家女 (住木屋危樓,屋企漏水) -> 被勁有錢佬睇中 -> 包食包住包醫療包送老母終,有錢有公司 。靚女唔高興,但為錢留低 -> 有錢佬睇中更年輕美女,協議和平分手,送車送樓送現金送公司送股票 -> 惡繼母死左,有錢佬只動退出,有錢有樣,立刻有不知自己身世的有錢俊男追求,發達。

哇,比白雪公主更離譜。以上所有事情一併發生的或然率,也不過比遇上比五百年一遇的流星雨高一點。

拜讀吧。或許以後會不會再有人記得灰姑娘,但夢幻得來又銅臭得很的乒乓公主,將會流傳後世。


One Response so far.

  1. Phil Chan says:

    可能亞運嗰位姐姐係睇咗哩,以為真係有個七十多歲嘅鍾意佢囉。

Leave a Reply