做retail 都有感現在的客人已給縱壞了。

競爭實在太過激烈,顧客永遠是過份的對。很多時候,大家心知肚明是客人的錯誤也好,責任也在商店身上。更多時候,客人明知自己是錯的,本著「試下囉」的心態死纏難打,反正又沒損失。必要時還可以說 「今時今日咁既服務態度係咁夠架 !」。真想回一句,都要睇下咩客,有品的服務自然好一點。

最怕遇著撥婦爛佬,橫蠻無理,追求鬧贏的滿足感,打開門口做生意,最怕這種專業無頼。毫俾你又心有不甘,唔毫咩又阻住做生意。此類客人大部份都係果啲中產 !!!

輸打贏要,總之都是你的錯!

打風落雪又關政府事? 機場封了政府也不想,回不來不是誰的責任。要求政府包機簡直貽笑大方。你還真以為自己交了稅便是顧客,想點就點? 痴痴地線。

上海北京航班每.一.班.都delay難道又要包機?? 你睡地板很可憐麼? 但不見得有生命危險吧。

嬌生慣養的孩子,還不是被一班同樣被縱壞的父母教出來的。


5 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    絕對同意閣下的意見。天災人禍都怪政府,難怪政府越來越無能!

  2. naruto says:

    有時買野見有人投訴擺出一副惡型惡相,佢自己知唔知好肉酸架呢?

  3. 很同意!那些父母口口聲聲說自己的孩子無人照顧好慘,咁你地又咁忍心要佢地孤零零喺外國讀書?

  4. Phil Chan says:

    "天災人禍都怪政府,難怪政府越來越無能!" -- 怪政府 does not make 政府越來越無能. The logic seems to be wrong.

    "Customers are always right" is a wrong logic too. That means on the other side of the coin, "the shop is always wrong".

    Nowadays, overseas shops will refer such trouble customers to their competitors. For example, KFC will tell such customers may be they should try McDonalds.

    It is true. What is better than referring bothersome to your competitors!!!

  5. 陳娃 says:

    匿名
    謝 !

    naruto
    有時為著數. 真係咩都做得出

    largeheadboy
    你個POINT 又中喎!! 真係神又係佢. 鬼又係佢.

    phil
    我同意. 我阿姐都話唔應該過份縱容客人!

Leave a Reply