今年因為關小姐的帶領下,開始研究星座。於是乎很多朋友間的聚會,我都會問新相識的朋友的星座,以方便自己做case study。

記得有一次,席間又再說起星座,朋友嘲笑我說 「乜你覺得呢個世界得十二種人咩?會唔會太膚淺」。well,我家下eq 高左啲,一於當佢耳邊風,懶得回應。

如果真要認真說起星座,其實每一個人都有一星盤。平日常說的是太陽星座,但其實每一個人還有月亮、上昇等十多個星座,需要按照出生年月日時間才能準確計算出。十多個星座,交互影響,12的12次方,衍生無限性格。

當然,我們很難計算別人的星盤。(連我自己也不知道自己的出生日期)。所以平時只能靠太陽星座,但其實已具一定的指引作用,頗為準確的。

話說回頭,該位朋友事後談論到愛情問題時,開口閉口都是 「女人就係咁架啦 !」「咁男人黎架嘛」「你真係好女人呀」。哦,原來一刀切的,女人就是煩男人就唔煩。

well,如果在你眼中,世上只有男人和女人兩種性格,那我將人分做十二類又有何膚淺??





3 Responses so far.

  1. Tat says:

    有睇開台灣的綜藝節目,都知台灣人極度相信星座,講口埋口就話佢乜乜座呀,如何如何。

    我第一次去台灣時,跟家人係一間舖頭有爭執,期間個店員問我係乜野血型,我就答佢B型,然後佢就話唔怪得我咁急躁。

  2. naruto says:

    唔知C奶乜星座呢?咁煩嘅?

  3. 陳娃 says:

    TAt
    嘩 好耐無見.

    講開血型. 日本人更信血型. 不過血型既方式我覺得無咁立體

    naruto
    naruto星!!

Leave a Reply