奇怪,是不是受「愛情戀上癮」的密集式宣傳影響,近來各大傳欄都拼名寫到底應該是有愛才有性,還是其實應同步進行。

好悶囉,講左十幾年。香港人表面依然保守,但暗地裡早已奉行心生靈同步上映,唔再興分上下集。當然,還有些守舊的人,呢啲人根本out of target group。所以再寫什麼「有性有愛才實際」簡直多舊魚。

其是時候將話題稍為提昇一級吧? 直接研究到底與初dating 的人嘿咻嘿咻的時候,有什麼地方該注意和留意會不會比較實際呢?

例如就算第一次約會也好,應自動自覺袋定保險套在身。你知情到濃時,吓,好難講架嘛。事先預備總好過搵命搏。人地笑你做乜咁淫亂,最多回對方一句,「因為一早知你條粉腸會忍唔住囉 ^_^」。然後隨文附上「巧妙帶套十六式」相信更加有益身心。

當報紙雜誌公然大賣軟性新聞時,什麼時候專欄文章也可以同步升級,從理輪轉戰實踐?

(p.s. 見title click 入來睇的朋友,sorry sorry ,fick左你tim﹐下次補番 )

2 Responses so far.

  1. karvitz says:

    我好懷疑個"fick" 字到底有幾多個人會明..... 除左打機打波用開外,其他地方真係好少用囉!

  2. 陳娃 says:

    係咩? 我由細聽到大.. 我以為係人都識TIM

Leave a Reply