好了,早陣突然反醒一下自己,似乎真係好大洗。

shopping 還是其次,我每年大概到十月時才會發癲買衫,置冬裝嘛。但錢還是用得快,結果原來衰在小數怕長計。

不知可時開始有買早餐的習慣,永遠是三明治加凍檸茶/奶茶,20左右。食煙一天一包,40。lunch time/放工打機,10~20。閒時會忍不住打的士喝星巴克。如此這般,一天下來多了很多不必要的開支。

多謝關小姐友情提點,原來office 留下有港鐵特惠站,每程可節省2元。每天lunch time 拍一下便可。一個善意的提醒,我知道其實我人工不高,可以省的就該省。

從前總覺得飲酒都飲左去,有就唔志在,無就唔爭在。現在想來,雖然省下來的錢可能一手匯豐也買不到,但幾個月累積,去一次台灣旅行還是夠的。

已經試行兩星期了,早上只買一個幾蚊麵包,星期五才喝凍奶茶。多謝iphone戒打機完全無難度。的士免問了,星巴克過時過節才喝吧。兩星期過去,薄有成績,keep住努力 !

4 Responses so far.

  1. 路人 says:

    >食煙一天一包,40

    戒煙的話, 一個月已可慳1200, 一年去得歐洲了

  2. naruto says:

    咪係,夠食兩個早餐架,衰仔

  3. Artman says:

    短期要戒煙都知冇可能, 咁不如每日食少5支, 咁已經慳左10蚊啦.

  4. 陳娃 says:

    煙好難戒架.. 食少啲啲同埋水煙lol ..

Leave a Reply